پارسایی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته بود: «آمار ورودی بیمارستانها کاهش پیدا کرده است» اظهار کرد: علت کاهش مراجعات این است که در روزهای اول هر بیمار سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه می‌کرد، اما الان علائم را می‌دانند و بعضی‌ها خود را قرنطینه می‌کنند .
کد خبر: ۸۳۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 12 April 2020

تابناک فارس به نقل از رکنا: بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس در سخنانی گفت: در ابتدای کار در مدیریت پروازها و ورودی‌ها به کشور سهل‌انگاری شد و کسی هم پاسخگو نیست.


وی با بیان اینکه از سیاسی کردن مساله و بهره‌برداری‌های سیاسی پرهیز کنید، افزود: بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی، آستان قدس، اوقاف، همه دو ماه در خدمت مردم باشند. دو ماه تمام دارایی‌شان را بدهند. مسئولین اجرایی مدام از مشکلات اقتصادی و تحریمها صحبت نکنند.

وی تاکید کرد: با هر ساز و کاری کشور باید دو ماه قرنطینه شود.

پارسایی ادامه داد: خواهش می‌کنم آمارهای غلط ندهیم. آمار ۲۰ هزار تخت بیمارستانی خالی، آمار واهی است.

نماینده شیراز افزود: در بحث دارو و درمان، داروهایی که در کشورهای دیگر نتیجه مثبت داده‌اند، دیگر از صفر شروع نکنیم. به خاطر ملت از آن تحربیات استفاده کنیم.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته بود: «آمار ورودی بیمارستانها کاهش پیدا کرده است» اظهار کرد: علت کاهش مراجعات این است که در روزهای اول هر بیمار سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه می‌کرد، اما الان علائم را می‌دانند و بعضی‌ها خود را قرنطینه می‌کنند .

این نماینده گفت: بدون تعارف بیشترین مبتلایان و تلفات را ما در کادر درمان کشور داریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار